»Kaj vse prinese tak prevoznik v smislu BDP-ja, sekundarnih služb, davkov, ki jih je tako podjetje državi plačevalo? Ne nazadnje je tudi 650 zaposlenih Adrie plačevalo prispevke, zavarovanja in tako naprej. To je za vedno izgubljeno.«
»To vprašanje bi lahko postavili tudi glede železnic in avtobusnih prevoznikov, ki prejemajo več 100 milijonov na leto. Očitno družbena oziroma državna korist pretehta ta strošek.«
»Strateški partner bi v družbo prinesel znanje, kapital, zagotovil letala, družbo bi upravljal tako, da bi bila dolgoročno uspešna, preprečeval pa bi tudi anomalije, značilne za družbe v lasti države.«
»Želim si, da bi se avtorji takšnih očitkov najprej obrnili na nas, da bi jim lahko pojasnili, kako številke kažejo nekaj povsem drugega.«
»Jasno pa je, da tak prevoznik na tako majhnem trgu, kot je slovenski, ne more poslovati z dobičkom, vsaj ne kratkoročno.«
»Podatki namreč kažejo, da so bile državne subvencije letalskim prevoznikom v letih 2021 in 2022 učinkovite.«
»Ker ne vodimo evidenc po posameznem prevozniku, niti jih po zakonu nismo dolžni voditi, vam lahko posredujemo samo približen podatek.«
»Pozitivno je, da se predlaga subvencioniranje linij že obstoječim letalskim prevoznikom, ki delujejo na trgu, in se vsaj navidezno opušča ideja o ustanavljanju novega nacionalnega letalskega prevoznika.«
»To odločitev bo morala sprejeti država.«
»Program subvencioniranja letalskih prevoznikov je trileten in ostaja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju